Hae tästä blogista

sunnuntai 3. huhtikuuta 2022

takatalvea odotellaan,

kun luvassa on tänne eteläänkin edelleen yöpakkasia ja (ehkä) reilusti lunta. Nyt on kuitenkin ollut aurinkoisia päiviä, tänään toki tuntui taas kylmä tuuli avoimilla paikoilla. 

Vaan pihamaalla on vielä paljon lunta, vaikka terassikivetyksen saimmekin jo puhdistettua. Krookuksista ei vielä tietoakaan, kuten joskus edellisinä vuosina jo tähän aikaan.


Viime viikonloppuna olin siis Tampereella katsomassa Anitta IsoA:n ylipainovoimaa esityksen toiseen kertaan. Ensimmäisen kerran sen näin jo syksyllä 19. Ja muutaman kerran olen ostanut liput, vaan esitys on aina peruuntunut, vaan onneksi nyt onnistui. Omalla autolla oli ihan mukava ajella, vaikka oli luvattu huonoa säätä ja bensa on kallista. No, sää pysyi kyllä hyvänä, vaikka Komediateatteriin mennessämme emme meinanneet päästä rautatiesillan yli, kun vastatuuli oli niin myrskyisä. Minä olen useinkin ollut Tampereella, sekä työ- että vapaa aikoina, vaan taas kerran huomasin, että kaupungin kartta on päässäni ihan sekaisin ja hyvin rajoittuneena. No, nyt onneksi Päivi opasti minua ja ajoimme  ohikulkutien tunnelin läpikin, mikä siis oli mulle ihan uusi tuttavuus kaikkine 2,4 kilometreineen...

IsoA ja ylipainovoimaa...

näkymä hotelli Homelandin ikkunasta...

 Viikolla kävin labrassa ja keuhkoröntgenissä, kun huomenna menen Meilahteen kirurgin lopputarkastukseen. Siis hänen, joka leikkasi vajaat kaksi kuukautta sitten keuhkostani muutaman jaokkeen ja samalla toivottavasti sai adenokarsinooman kokonaan poistettua. Tai siis menen, jollai aamulla tule lakon takia tietoa peruuntumisesta. No, sitten en mene...

Vesi on taas ollut tosi alhaalla tuolla meressä j joutsenia olen yrittänyt kuvailla rannalla käydessäni...




ja sainpa kuvattua joutsenen lentoonlähdönkin:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kaikista kommenteista, kiitos!